cecilevdk.reismee.nl

Welkom!

Hoi!

Wat lief dat je mijn omzwervingen weer wilt meevolgen!

Zoals jullie weten ben ik sinds kort aan het werk bij artsen zonder grenzen/MSF. Daardoor ga ik een beetje voorzichtiger moeten zijn in het vertellen van mijn verhaal. MSF staat immers voor neutraliteit, onpartijdigheid en onafhankelijkheid. We zijn werkzaam in gebieden waar de politiek anders is als thuis, mogelijks zijn er conflicten, .... . Het is niet mijn bedoeling om getuigenissen hierover te doen. Deze blog is om jullie te laten weten hoe het met me gaat, wat we doen, ... kortom jullie een beetje laten meeproeven van het reilen en zeilen in DCR.

Veel leesplezier!

Reacties

Reacties

Aristotle

"Hope is a waking dream"

berte en herman

mooi om te lezen.
blij om je te mogen volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!